wtorek, 26 września 2017

Kartka w pudełku na SETNE URODZINY

Witajcie,
mamy wtorek, więc zapraszam na moją inspirację. 
Zapraszam tu po raz ostatni, ponieważ dziś żegnam się z DT od A do Zet.

Minął rok odkąd dołączyłam do tego zespołu. 
Był to dla mnie czas cotygodniowych wyzwań.
Praca z produktami, po które pewnie do dziś dnia bym nie sięgnęła ;o) 
Dzięki tematom inspiracji, które proponowała nam szefowa Kasia, 
miałam okazję zmierzyć się z nowościami na moim biurku 
i co więcej większość z tych rzeczy polubiłam i korzystam z nich do dziś.
Przez ten rok powstały 63 prace.
Były to prace na comiesięczne wyzwania, ale nie tylko.
Moimi wyTworkami próbowałam zachęcić Was do sięgnięcia 
po fajne produkty dostępne w sklepie od A do Zet.
Mam nadzieję, że udało mi się to choć troszeczkę ;o)

Z tego miejsca dziękuję ...
szefowej Kasi 
za zaufanie i możliwość zaprezentowania swoich prac 
na jej firmowym blogu i facebooku,
wspaniałym dziewczynom z DT - Anecie, Zuzi, Basi, Gosi 
- fajny i zgrany zespół zdolnych ludzi, z którymi miło się gawędziło,
wszystkim Wam zaglądającym tu na bloga, na facebooka, 
komentującym prace, "lajkującym" udostępniane posty na FB ...

DZIĘKUJĘ za te wspólne twórcze 12 miesięcy.

Pomimo tego, że nie będę już częścią zespołu 
to nadal będę tu zaglądać i Was też do tego zachęcam,
bo to fajne miejsce i przyjaźni ludzie ;o)

Na moją ostatnią inspirację przygotowałam wyjątkową pracę.
Kartkę w pudełku na Urodziny dla pewnej STULETNIEJ Pani.
Bardzo się ucieszyłam, że miałam możliwość przygotowania pamiątki 
na takie okrągłe urodziny.
100 lat to piękny wiek 
i chyba nie wypada życzyć tu tradycyjnego "STO LAT" ;o)










W swojej pracy wykorzystałam następujące produkty ze sklepu:
 
Jeszcze raz dziękuję 
i "do zobaczenia" w innych miejscach w wirtualnym świecie ;o)

Pozdrawiam twórczo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz