sobota, 18 listopada 2017

Dorota gościnnie

Witajcie w sobotni wieczór

Zapraszamy Was na inspirację Doroty, która wygrała nasze #24 wyzwanie Pierwszy dzwonek.
Pracę, którą Dorota (Robótki Doroty) wtedy przygotowała możecie zobaczyć TUTAJ.

A dzisiaj zupełnie coś innego :)


Witam. Mam na imię Dorota i od niedawna zajmuje się rękodziełem.
Przede wszystkim szyję, głównie z filcu.
Jednak któregoś dnia scrapbooking złapał mnie za serce i mocno w sobie rozkochał :)
Do dziś moja miłość trwa i nic a nic nie słabnie!

Dziś chciałam pokazać kalendarz adwentowy który wykonałam specjalnie dla siebie. 


W kieszonkach kalendarza znajdują się postanowienia adwentowe.
Mam nadzieję że w nich wytrwam i okres Świąt Bożego Narodzenia będzie jeszcze bardziej wyjątkowy.



Pozdrawiam serdecznie Dorota


Bardzo dziękujemy za przygotowanie wspaniałej inspiracji.
W imieniu Doroty zapraszamy do odwiedzenia Jej bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz