poniedziałek, 27 listopada 2017

niebieska dla Kasi

Witajcie
Nie używam zbyt często tuszy w moich pracach, a w tym tygodniu mają się pojawić w naszych pracach na blogu od A do Zet. Oczywiście oprócz odbijania stempli tusze można również wykorzystać do cieniowania naszych prac. Moje pierwsze tusze to były tusze pigmentowe, które wydają mi się raczej "suche". Odbijając nimi mam wrażenie, że muszę dokładniej zaaplikować tusz na stempel. Tusz Distress, który wykorzystałam w swojej pracy jest bardziej mokry i ma filc na gąbce. Taka konstrukcja pozwala dokładniej nałożyć tusz, a także nabrać go na pędzelek i nałożyć na wybrany fragment kartki, tak jak farbkę. Właśnie w taki sposób wykorzystałam ten tusz w swojej pracy. Wycieniowałam nim listki wycięte wykrojnikiem.
Na kartce pojawiają się również perełki w płynie, pasta strukturalna i ogromna ilość kwiatków.
Kartka jest wyjątkowa bo trafiła już w ręce naszej szefowej Kasi z okazji jej urodzin :D








Użyłam:
          

Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz