środa, 29 listopada 2017

Piernikowe zaproszenia


Witajcie.
Ja dzisiaj wyjątkowo nie zajmę Wam zbyt dużo czasu.
W tym tygodniu pracujemy z tuszami, których w zasadzie nie używam w swoim warsztacie. Jeśli już się zdarzy, że muszę coś pociągnąć tuszem, albo odbić, to ma to miejsce sporadycznie. Tym razem wymyśliłam sobie, że połączę tusz z filcem i przygotowałam oryginalne zaproszenia na wspólne pieczenie pierników.
Do pierników uszytych z filcu przywiązałam tabliczkę z napisem "ZAPROSZENIE", który odbiłam czerwonym tuszem Distress Ink. Tuszem tym pociągnęłam również policzki pierników ;)









W tym tygodniu na półki naszego sklepu wskoczyło kilka nowości. Są to m.in. tusze, najnowsza kolekcja papierów UHK Gallery, kostki dystansowe różnej grubości i szerokości i kilka innych produktów.
Nie wiem jak u Was, ale my doczekaliśmy się śniegu. Pada i pada szkoda tylko że temperatury są dodatnie i wszystko topnieje. Pozdrawiam MargoLa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz