wtorek, 6 lutego 2018

Dziewczęca kartka urodzinowa z grafiką od Janet


Witajcie.
Dzisiaj przygotowałam dla Was bardzo bogatą kartkę urodzinową, do której wykonania użyłam między innymi serwetki Craft Passion. Co prawda jest to jeden ze starszych wykrojników tej firmy, ale za to bardzo uniwersalny i ponadczasowy.




Kartka posiada wiele warstw i dodatków i choć na pierwszy rzut oka wydaje się skomplikowana, wcale taka nie jest, a jej wykonanie zajęło mi kilkanaście minut. Jako jedna z niewielu została przygotowana bez żadnego wcześniejszego planu dosłownie z tego, co znalazło się w danej chwili pod ręką.



Całość bazuje na papierach Laserowe Love, które ostatnio bardzo polubiłam i o które wciąż powiększam swoją papierową kolekcję. 


Papierowe dodatki pochodzą z kolekcji różnych firm w tym dpCraft oraz Studio Light.


Wykorzystałam także:



Grafika pochodzi od Digital paper by Janet. Piękna jest. Prawda?

W tym tygodniu znajdziecie w naszym sklepie wiele NOWOŚCI, a wśród nich zapowiadane już kiedyś przeze mnie papiery LemonCraft. Zapraszam na zakupy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz