niedziela, 18 lutego 2018

Kopalnia kartek gościnnie

Witajcie w niedzielę!

Dzisiaj chcemy Wam bliżej przedstawić zwyciężczynię naszego #27 wyzwania
"Choinkowe Czary-Mary".
 Jest Nią Edyta z Kopalni kartek.



Zwycięską pracę możecie zobaczyć TUTAJ


Zapraszamy na inspirację :)

Witam Was bardzo serdecznie,
mam na imię Edyta i prowadzę bloga Kopalnia Kartek
Bardzo się cieszę, że mogę dzisiaj tutaj gościć i dziękuję za tę możliwość całemu DT.
 
 Lubię kolory, kwiaty i różnego rodzaju dodatki, coraz częściej sięgam także po media.
Jednak w dzisiejszej pracy, dość spokojną i stonowaną kolorystykę
przełamałam jedynie soczystą czerwienią.


Na mojej kartce wykorzystałam m.in. papier Wyższe Sfery 05 - Galerii Papieru,
maskę z sercami, małe tekturowe serduszka, które pomalowałam czerwonym Promarkerem,
gazę, koronkę, koraliki i kulki 3D.



Tekturowy napis zembossowałam na gorąco czerwonym pudrem do embossingu.
 

 
Pozdrawiam!
Edyta


Dziękujemy serdecznie za odwiedziny i przygotowanie pięknej kartki.
Wszystkich chcących poznać prace Edyty zapraszamy na Jej bloga.


Edytę i Was zapraszamy do kolejnych wyzwań :)
Przypominamy, że jeszcze dzisiaj do 23.55 możecie zgłaszać swoje prace do wyzwania #29 - Malowane serce.

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz