piątek, 16 lutego 2018

Świński liścik

Witajcie!

Będąc wciąż w walentynkowym klimacie, chciałabym zaprezentować Wam tę oto skąpaną w różu karteczkę. Jej główną bohaterką jest urocza świnka ściskająca pełne miłości serduszko!
Oprócz niej kompozycję buduje ozdobione koronką pudełko czekoladek w formie serca, kwiatuszek i tytułowe świńskie liściki ;) Całość pokolorowana kredkami.
Chcąc jednak przełamać nieco całą tą słodycz dodałam nieco czarnych akcentów, w czym pomógł mi idealny do dekoracji tła stempel akrylowy firmy Kaisercraft. Ten w rąby jest świetny, ale plaster miodu, nuty, klucze, czy folia bąbelkowa podobają mi się równie mocno, a to zaledwie mała część tego, co znajdziecie na sklepowych półkach!
Przestrzenność poszczególnych elementów uzyskałam dzięki różnej wysokości kosteczkom 3D, które znajdziecie tutaj.
Jak Wam się podoba ten uroczy drobiazg?
Ja chyba coraz bardziej daję się pochłonąć manii kolorowania!
W szczególności uroczych zwierzątek!!!









Miłego dnia!
Erita

Użyte materiały:

          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz