poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Carding box dla historyka i kurs na pudełko

Witajcie.
W tym tygodniu pracujemy z papierami LemonCraft. Jest to marka, która całkiem niedawno pojawiła się na półkach naszego sklepu. W swej ofercie ma duży wybór papierów, które idealnie nadają się do wielu inspiracji. Na dzisiaj przygotowałam dla Was carding box dla historyka, do wykonania którego świetnie nadała się kolekcja GOSSAMER BLUE.





Skoro powstało już pudełko, pasowałoby je w coś zapakować. I tutaj miałam problem. Wszystkie bazy na pudełka jakie posiadałam w domu były zwyczajnie za małe. Postanowiłam więc sama takie wykonać. Przy okazji też przygotowałam dla Was szybki kursik na takie pudełko.
Do jego wykonania potrzebujemy:
2 arkusze papieru 30x30
papier wizytówkowy 3 szt, albo inny sztywny karton
bigownicę
linijkę
nożyczki
klej

Spód pudełka musi być kilka mm mniejszy od jego wierzchniej warstwy, po to by pudełko ładnie się domknęło. Poniżej przedstawiam więc wymiary poszczególnych jego części.
Przerywane linie oznaczają miejsce bigowania, części zakreślone krzyżykami wycinamy.

DÓŁ PUDEŁKA


WIERZCH PUDEŁKA



Bigowane miejsca zaginamy do środka, a ostatni (najmniejszy) od zewnątrz pasek zaginamy do zewnątrz.

Z papieru wizytówkowego/kartonu wycinamy paski

DÓŁ PUDEŁKA


WIERZCH PUDEŁKA


Części z kartonu przyklejamy do przygotowanej bazy z papieru tak jak przedstawia to zdjęcie wyżej, a następnie sklejamy pudełko tak jak z gotowej bazy.


Pudełeczko można ozdobić według własnych potrzeb i upodobań. Ja w prawy dolny róg przykleiłam kokardę, którą wycięłam z wykrojnika.


A tak prezentuje się pamiątka w pudelku.


Mam nadzieję, że mój kurs jest czytelny. Ucieszę się jeśli skorzysta z niego choć jedna osoba.

Ze sklepu wykorzystałam:


Pozdrawiam
MargoLa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz