piątek, 20 kwietnia 2018

Kartka na cukierkowe urodziny

Witajcie!

W tym tygodniu pośród naszych inspiracji niezaprzeczalnie rządzą wykrojniki od Rosy Owl!
Ja w swojej kolekcji mam ich już trochę, a to za sprawą przepięknych napisów, które urzekły mnie swą czcionką i tym, jak bardzo są one uniwersalne. Dzisiaj w roli głównej występuje wykrojnik "Sto Lat!", choć równie ciekawie odnalazłby się tutaj wykrojnik  "Moc życzeń", czy wykrojnik "Dla Ciebie". Słodkie zwierzątka od Lawn Fawn pokolorowałam za pomocą mini wersji tuszy Distress i średniej wielkości pędzelka wodnego. Blasku całości nadały żółte perełki w płynie Nuvo w kolorze "Dandelion Yellow " i preparat "Glossy Accents" dostępne w dwóch pojemnościach. Ja póki co bawię się mniejszym, ale tak mi się podoba ów efekt, że następnym razem na pewno zainwestuję w większą buteleczkę.
Po wykonaniu karteczki poczułam, że czegoś jeszcze brakuje mi w pudełeczkach na słodycze do kompletu, więc dodałam trochę dziurkaczowych gwiazdek i perełek ♥
Czyż całość nie jest przesłodka?
Pssst! Zajrzyjcie do środka kartki! Tam też impreza trwa w najlepsze!










 






Miłego dnia!
Erita ♥

Użyte materiały:

            

2 komentarze: