czwartek, 21 czerwca 2018

Dla Pani Wychowawczyni

Witajcie,

W tym tygodniu mamy wolną rękę a ponieważ zbliża się ostatni dzień szkoły chyba nie zaskoczę wszystkich inspiracją przygotowana dla Pani wychowawczyni mojego synka.
Ponieważ był już czekoladownik i była kartka postanowiłam obdarować Panią czymś bardziej osobistym i praktycznym, dlatego wykonałam zawieszkę mix- mediową i zakładkę do książki, która myślę, że sprawi każdej nauczycielce wiele radości. 
Do pracy użyłam nowej kolekcji papierów UHK Gallery, które maja bardzo piękne zielone odcienie idealnie pasujące do moich ulubionych dziewczynek z kolekcji Santoro Willows.

Zapraszam Was na zdjęcia.

Jest ich dużo ale chciałam Wam pokazać każdy drobny szczegół.















Ze sklepu użyłam:


  




Pozdrawiam 
Agnes

2 komentarze: