poniedziałek, 4 czerwca 2018

Książka komunijna z kwiatami od WOC


Witajcie.
Pomęczę Was jeszcze inspiracjami komunijnymi.
W tym roku trochę prac w tym temacie u mnie powstało więc będę pokazywać ;)
Na dzisiaj przygotowałam książkę komunijną. Szczerze powiedziawszy to nie za bardzo lubię wykonywać kartkę w tej formie, denerwuje mnie sklejanie bazy do niej. Trzeba trochę pokombinować, żeby wszystko wyszło prosto, a gotowe bazy niestety są dość drogie.
Dzisiaj też zobaczycie u mnie bazę w kolorze innym niż biały oraz kraftowy. Przełamałam się i postawiłam na róż i powiem szczerze, że chyba częściej będę tak szaleć.
W tym tygodniu pracujemy z kwiatami WOC. W zasadzie to prawie zawsze goszczą one na moich pracach więc nie będę się za specjalnie powtarzać i ich reklamować. Powiem jedno - są świetne, idealnie posklejane i pokolorowane przez co wyglądają jak żywe. Chińskie kwiaty przy nich nawet się nie umywają ;)



Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że w naszym sklepie są dostępne papiery od Lemoncraft. Odkąd zagościły one na naszych półkach stały się jednymi z moich ulubionych.
Po prostu się w nich zakochałam. Na początku trochę przeszkadzała mi ich gramatura, byłam bowiem przyzwyczajona do grubszych papierów, ale wzornictwo i kolorystyka rekompensuje wszystko. Nie mogłam się oprzeć i pociachałam najnowszą kolekcję:)




Ze sklepu użyłam jeszcze:


Pozdrawiam serdecznie. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz