wtorek, 2 października 2018

Kolejne powitanie

Witajcie kochani.
Z tym blogiem jestem związana od samego początku.
W zasadzie to mogę Wam nawet zdradzić, że jestem sprawczynią jego powstania.
Dotąd wierciłam Kasi dziurę w brzuchu, aż się  zgodziła go założyć;) Nie zdziwi Was więc jak powiem, że każdy sukces naszego bloga, to również i mój osobisty sukces.
Eee zebrało mi się na sentymenty :)
Moją osobę na pewno kojarzycie z exploding boxami w różnej postaci, z masą warstw i kwiatów oraz z filcem. 











Mam nadzieję, że w tym roku moje prace będą jeszcze bardziej Was inspirowały ;)
Buziaki



4 komentarze:

  1. Piękne rzeczy tworzysz 😍 pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny i miłe słowo :) Życzę miłego dnia.

      Usuń
  2. Piękne prace :) Ogromnie podobają mi się filcowe cuda,zazdroszczę, bo sama szyć nie umiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja szyć uwielbiam, ale niestety nie mam na to zbyt dużo czasu. Strasznie nad tym ubolewam. Kasia, można się nauczyć ;) Pozdrawiam

      Usuń