poniedziałek, 8 października 2018

Polubiłam poniedziałki:)

Moja pierwsza inspiracja

Temat przewodni - bazy - 


Witajcie w poniedziałkowy poranek:)
Ręka do góry, kto nie lubi poniedziałków? Tak, tak wiem, ja też ich nie lubiłam do niedawna, ale... tak się złożyło, że na tym blogu będę się z Wami spotykać właśnie w poniedziałki, a to oznacza, że od teraz poniedziałki będą dla mnie przedłużeniem miłego weekendu:) Tego i Wam życzę, ale do rzeczy...

W tym tygodniu tematem przewodnim są bazy, a powszechnie wiadomo, że baza to podstawa. Kto mnie zna, ten doskonale wie, że zawsze pracuję na -moim zdaniem- najlepszych bazach, mianowicie bazach GoatBox. Ten producent oferuje nie tylko świetnej jakości bazy - bardzo grube i wytrzymałe, z naprawdę fantastycznej jakości papieru - ale także bazy w wielu ciekawych kolorach. Ponadto wszelkie produkty GoatBox nie wymagają klejenia - wystarczy złożyć i wszystko trzyma się idealnie:) Macie szansę wypróbować produkty marki GoatBox, ponieważ znajdują się one w ofercie sklepu "od A do Zet".


Na dzisiejsze spotkanie przygotowałam kartkę, która wkrótce trafi do rąk pewnej sympatycznej Pani Wychowawczyni i rzecz jasna wykonana jest na bazie GoatBox - w kolorze kraft. Często używam kraftowych baz i ogólnie papieru kraftowego, uważam, że sprawdza się tak samo dobrze jak biały:)
Baza jest bardzo sztywna, doskonale trzyma swój kształt i nie ugina się pod ciężarem zdobień i kilku warstw papieru, naprawdę polecam Wam wszelkie produkty tego producenta, bo wiele z nich już osobiście przetestowałam i zawsze byłam zadowolona z jakości produktu.


Jako "wystrój" posłużyły mi papiery LemonCraft z kolekcji "Gossamer Blue", kwiaty WOC oraz zrobiona przeze mnie jarzębina, czyli akcent typowo jesienny, charakterystyczny dla października:)


Dobrze, zatem karteczka przygotowana na 14 października, ale prezentacja nastąpi już dziś:)
Zapraszam:)














Ze sklepu wykorzystałam:





















Mam nadzieję, że karteczka przypadnie Wam do gustu i że spodoba się Pani Ali, której jest dedykowana:)
Pozdrawiam Was ciepło i zapraszam za tydzień:)



2 komentarze:

  1. Bardzo fajna kartka, pełna charakterystycznych akcentów szkolnych i jesiennych. Jarzębina superowa :)

    OdpowiedzUsuń