niedziela, 14 października 2018

Ania Soprano gościnnie #15

Cześć!
Witajcie w mojej kolejnej gościnnej odsłonie na blogu sklepu Od A do Zet!
Znajoma podrzuciła mi małe wyzwanie - pokolorowanie Czarodzieja markerami...
Nie wiem ile użyłam do tego kolorów, ale były ich dziesiątki...
Wszystkie elementy na obrazku są pokolorowane właśnie markerami COPIC. Z początku troche się bałam zabrać za tło, ale wydaje mi się, że całkiem fajnie wyszło.
Oczywiście zdjęcie nie oddaje uroku pracy aż tak bardzo - w rzeczywistości wygląda naprawde magicznie :)

Markery COPIC są dostępne w sklepie Od A do Zet od ręki lub na zamówienie - jak chcecie malować tak jak ja... to jest najlepsze narzedzie :)




Użyte kolory:  B99, B39, B37, B02, B00, BG34, BG32, BG11, BG10, Y000, Y00, Y02, Y35, Y15, Y17, Y19, Y11, YR18, YG09, YR07, YR04, E13, E15, E18, E04, E11, E21, E00, E23, E25, E27, E29.... i wiele więcej ;D

Papier COPIC (Pefect Colouring Paper)



Podoba się Wam efekt tej pracy?
Piszcie w komentarzach :)

Zapraszam także na mój blog:
https://aniapapercraft.blogspot.com/


Pozdrawiam cieplutko,
Ania






2 komentarze:

  1. extraaaaa!!!!! już nie mogę doczekać się warsztatów i mam nadzieję, że nic mi ni pokrzyżuje planów

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt podoba mi się szalenie! Fantastyczne kolorowanie. Całość idealnie pasuje jako okładka do serii o magach z książek o Świecie Dysku autorstwa Terrego Pratchetta :)
    A osobiście chętnie widziałabym takie cudo na ścianie w pracowni, najchętniej w dużym rozmiarze :D

    OdpowiedzUsuń