wtorek, 26 lutego 2019

Kartka DL w stylu boho

Eteryczna kartka ślubna w formacie DL

oczywiście z embossingiem:)


Witajcie:)

Doskonale wiecie, że w tym tygodniu wszelkie nasze inspiracje podlegają embossingowi, bo taki mamy temat przewodni:) Wyjątkowo spotykam się z Wami w tym tygodniu ponownie, a to z tej racji, że wprost uwielbiam embossing na gorąco. Stosuję go dość często w swoich projektach, o czym zapewne już wiecie, jeśli odwiedziliście mój poniedziałkowy post inspiracyjny (TUTAJ). Wtedy zembossowałam papier, kalkę i tekturki. Dzisiaj prezentuję projekt, w którym embossingiem na kalce potraktowałam bardzo koronkowe stemple oraz napis. Zastosowałam puder do detali, dlatego koronka ładnie się prezentuje. Zobaczcie sami i powiedzcie, który projekt bardziej przypadł Wam do gustu - ten wczorajszy czy dzisiejszy?:)













Ze sklepu Od A do Zet wykorzystałam:




Dziękuję, że mnie dziś odwiedziliście:)









2 komentarze:

  1. Obie karteczki bardzo ładne, ale dzisiejsza bardziej w moim stylu i ulubionych kolorach.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam w Twój gust:) Pozdrawiam Cię serdecznie:)

      Usuń