wtorek, 19 lutego 2019

Parawanowa kartka ślubna.


Witajcie.
Lubię kolor fioletowy, jednak nie potrafię w nim tworzyć. Wydaje mi się, że moje prace są bez wyrazu. Mam trudności z doborem dodatków i innych kolorów. Tworzenie w tym kolorze doprowadza mnie do palpitacji serca. Mimo to czasami kiedy mam lepszy dzień, podejmuję wyzwanie, chwytam za papiery w fioletowym kolorze i działam. Prace, które powstają są raz lepsze, raz gorsze, ale wiadomo, że człowiek uczy się na błędach. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kartkę ślubną, którą wykonałam już dawno temu, ale z której nawet jestem zadowolona.






Do jej wykonania użyłam...




Pozdrawiam serdecznie


3 komentarze:

  1. Śliczna, bardzo zgrabnie poradziłaś sobie z fioletami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wyszla , ja mam to samo z czerwienią też jakoś się nie czuje w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo słusznie, że Ci się ten projekt podoba, bo jest śliczny 💜

    OdpowiedzUsuń