niedziela, 17 maja 2020

eMKa gościnnie - odsłona 4

Witajcie!


Zapraszamy Was dzisiaj na 4 spotkanie z eMKą, która wygrała u nas po raz kolejny :)
W wyzwaniu #53 "Lift z sercem" była najlepsza.
Zwycięską pracę możecie zobaczyć TUTAJ


Cześć. 
 Mam na imię Magda - w blogowym świecie eMKa. 
Znajdziecie mnie na blogu https://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/.
Bardzo miło mi po raz kolejny gościć na blogu Od A do Zet :)  
Znacie mnie z mediowych projektów, ale też i z kartek. 
Na moją dzisiejszą, gościnną inspirację, ozdobiłam kolejne strony swojego Art Journal'a – bo taką formę ostatnio uwielbiam.


Tym razem wyznaczyłam sobie wyzwanie i ozdobiłam je, w niezbyt lubianym przeze mnie kolorze – niebieskim.


Dodałam też trochę złota w postaci folii do złoceń, pudru do embossingu i wosku.



Kompozycję świetnie dopełniły ozdoby od Craft O'Clock.







Lubicie taką formę pracy? Dajcie znać w komentarzach. 
Serdecznie dziękuję za gościnę, pozdrawiam.
eMKa

A oto użyte produkty:
  
  
kulki małe100-2.jpg  

Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz