czwartek, 28 maja 2020

Kartka komunijna dla chłopca


Witajcie
Koronawirus pokrzyżował wszystkim plany. Komunie, co prawda mogą się odbywać, ale w dużych ograniczeniach. Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją kartki Komunijnej. Normalnie o tej porze internet zasypany byłby tego rodzaju pracami, w tym roku jednak jest inaczej.
Moja kartka jak przystało na uroczystość jaką jest Pierwsza Komunia Święta jest prosta, ale za to elegancka.
Tak bardzo spodobały mi się bazy składane na trzy części firmy Eco-Scrapbooking, że musiałam coś z nimi zrobić. Brałam je do ręki już kilka razy i za każdym razem odkładałam z myślą "a... może innym razem". W końcu doczekały się na swoją kolej;)







Napisy die cuts - Craft o'clock - Napisy Okolicznościowe 09 ...



Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz