niedziela, 11 października 2020

Ania and quilling gościnnie

 Witajcie!


Dzisiaj chcemy Was zaprosić na spotkanie z Anią, która wygrała nasze #58 wyzwanie "Z babcinej spiżarni"
Zwycięską pracę możecie zobaczyć TUTAJ



Witam serdecznie!

Z ogromną przyjemnością goszczę na blogu sklepu Od A do Zet. 
Nazywam się Anna Grzybowska, a tworzę jako Ania and quilling, bo od tej techniki zaczynałam swoją przygodę z rękodziełem. 
Od kilku lat w mojej pracowni powstają głównie kartki, czasem exploding boxy, ale też mixmediowe dekoracje do domu.
Zapraszam serdecznie na mojego bloga https://aniaguilling.blogspot.com/

Jestem nauczycielką w małej wiejskiej szkole, mamą dorosłych już dzieci, a od niedawna nawet babcią.

Na dziś przygotowałam exploding box z okazji Chrztu Świętego dla dziewczynki, na bazie Rzeczy z Papieru


Wykorzystałam piękne papiery ScrapAndMe z kolekcji Nice Moments


Użyłam też wykrojników od Craft Passion - gałązkę oraz ramkę






Starałam się, by pudełko było eleganckie, a jednocześnie wyraziste. 
Mam nadzieję, że mi się udało.

Serdecznie pozdrawiam, Ania


Dziękujemy serdecznie za odwiedziny oraz za przygotowanie pięknej pracy.
Zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz