piątek, 16 października 2020

Box ślubny z parą młodą

 Witajcie kochani,
mam nadzieję, że ten tydzień minął Wam w miarę spokojnie.

Nie wiem jak Wy, ale ja od poniedziałku z niecierpliwością wyglądam weekendu, który mija mi tak szybko, że nawet nie jestem w stanie się obejrzeć...

W tym tygodniu pracujemy z arkuszami, z których można wyciąć jakieś elementy. Ja na ich punkcie mam ostatnio strasznego hopla. Najbardziej lubię listki, aczkolwiek ostatnio sięgam dosłownie po wszystko. 
Ścianki mojego boxa zdobią elementy wycięte z arkusza Hello Spring 04 firmy Studio75, na który obecnie jest PROMOCJA.
Ostatnimi czasy w naszym sklepie pojawiła się nowa firma, Rzeczy z Papieru, która  ma świetne i bardzo finezyjne bazy, nie tylko na pudełka, ale również na kartki, w różnym, nie tylko standardowym kształcie. 
W ofercie znalazła się również baza na kopertę do boxa, pojawienie się której bardzo mnie ucieszyło. 
Co prawda tego rodzaju kopertki starałam się wykonywać sama, jednakże zajmowało mi to trochę czasu. Bazy na kopertki są nie tylko proste do złożenia, ale również i tanie - 70 gr to nie jest jakiś wielki pieniądz. Więcej dla mnie wart jest czas, który mogę zaoszczędzić. 
Zapomniałabym dodać, że na półkach naszego sklepu pojawił się papier czerpany, z którego wykonałam kwiatuszki do mojego boxa.  Link do papieru znajdziecie na końcu mojego wpisu.
Oczywiście zachęcam Was do odwiedzenia naszego SKLEPU, tymczasem koniec gadania, czas na pokazywanie oczywiście pudełka ;)







Użyte materiały:



  

  

Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnego weekendu i dużo wypoczynku :)







  







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz