czwartek, 22 października 2020

Ukwiecona pamiątka ślubna

 Witajcie!

Lubicie pamiątki bogato ukwiecone?

Ja uwielbiam! 

Ostatnio miałam okazję wykonać pamiątkę ślubną dla znajomej, więc zaszalałam z kompozycją.

Do takich kartek koniecznie trzeba mieć szerokie pudełka. Ja uwielbiam te z okienkami od "Rzeczy z Papieru". Już samo szerokie okienko jest ozdobą samą w sobie i wtedy zazwyczaj już nie ozdabiam wieczka.

Do wykonania kartki idealnie wpasowały się papiery od Craft O'Clock "Our Story".

Powycinałam sporo dodatków z dwóch arkuszy, ponieważ przy bogatych kompozycjach warto mieć przygotowane wiele elementów. 

Wykonałam kwiaty z foamiranu w kolorze białym, jasnej zieleni i oliwkowym, użyłam maski i brokatowej pasty.

Miejsce na tekturkę, także się znalazło. 






W pracy użyłam:
















Pozdrawiam serdecznie!
Handmade by Monica










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz