sobota, 3 października 2020

Helo, to znowu ja ...

Wracam do Was, co roku jak bumerang :)

Możecie mi jednak wierzyć lub nie, ale czas spędzony w tym DT jest dla mnie bardzo cenny. Mogę się nie tylko rozwijać, ale również i poznawać nowe osoby, ich style oraz techniki. 

Nie będę po raz kolejny pokazywać Wam prac, które powstały, wydaje mi się bowiem to bez sensu. Dzisiaj przygotowałam dla Was pracę wykonaną jedną z moich ulubionych form - exploding box. Jako, że sezon komunijny zbliża się ku końcowi postanowiłam skorzystać z okazji i pokazać Wam moje jedno z ostatnich pudełeczek wykonanych właśnie na tę okazję. 

Do jego wykonania wykonałam papiery od Craft O'Clock oraz C&Y. Box choć dla chłopca zdobią również własnoręcznie wykonane kwiaty, które zabarwiłam suchymi pastelami w kolorze mięty.

Mam nadzieję, że najbliższy rok będzie równie mocno twórczy jak poprzednie lata.

 








Użyte materiały:

  

  

  



Pozdrawiam serdecznie




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz