środa, 2 czerwca 2021

Dziecięcy box na bibeloty

 Witajcie kochani.

Tu Ula Piątkowska ze Scrapu-Craft. Jak Wam minął Dzień dziecka? Przygotowaliście jakieś niespodzianki swoim maluchom? 

Moja córcia ma 9 lat. Uwielbia zbierać różne bibeloty i upychać je w różnych pudełeczkach, szufladkach i zakamarkach swojego pokoju. Dlatego zrobiłam dla niej pudełeczko na drobiazgi i pamiątki. Pudełeczko okleiłam cudownym papierem "Fairy Tales" od Lexi Design. 

Wewnątrz znajduje się podwójne dno z arkusza folii, pod którym znajduje się leśna kompozycja z wróżką. Ponieważ dzieciaki mają trudności z wiązaniem kokardek, pudełeczko zapinane jest klamrą z ukrytym magnesem. 

Pudełeczko wypchałam słodkościami, ale na pewno znajdzie się tam mnóstwo wspaniałych drobiazgów.





Ze sklepu użyłam:



Pozdrawiam serdecznie, Ula




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz