środa, 16 czerwca 2021

Kartka z okienkiem z papierów Bright&Soft od ScrapAndMe

Witajcie!

W tym tygodniu chciałabym Wam pokazać, jak w kompozycji na kartce można użyć elementów do wycinania. Do zrobienia mojej kartki użyłam najnowszego papieru od ScrapAndMe - Bright&Soft.

ScrapAndMe do każdej swojej kwiecistej kolekcji wypuszcza pasujące arkusze do wycinania z kwiatami oraz listkami. Takie arkusze są bardzo pomocne przy tworzeniu kompozycji, a w połączeniu z kwiatami 3D tworzą piękną, bogatą i warstwową pracę.

Tym razem w ScrapAndMe pojawiła się też bardzo oryginalna nowość - dwa arkusze do wycinania, na których znajdziemy grafiki okien i drzwi. Jedno z takich okien trafiło na moją kartkę.





A na koniec jeszcze dodam, że elementy do wycinania to nie tylko grafiki. Napis, którego użyłam na kartce pochodzi również z arkusza do wycinania. Użyłam zestawu napisów do kolekcji Forever and Ever od Scrap8. Idealnie pasuje do każdego papieru.

W swojej pracy użyłam m.in.:







Pozdrawiam serdecznie
Ula Piątkowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz