piątek, 11 czerwca 2021

Exploding box dla miłośniczki słońca i plaży

 Witajcie,

kto choć trochę zna moją twórczość na pewno wie, że jedną z moich ulubionych form są exploding boxy, to właśnie od nich zaczęła się moja przygoda ze scrapbookingiem. Wykonuję ich całkiem sporo, choć większości nie pokazuję gdyż zwyczajnie nie mam na to niestety czasu.
Korzystając z okazji, że w tym tygodniu pracujemy ze wstążkami postanowiłam pokazać Wam moje najnowsze pudełeczko, tematem przewodnim którego miała być plaża, słońce i piasek. 
Oczywiście nie mogło również zabraknąć moich ulubionych wstążek firmy Old Fashion Ribbon, w których jestem zakochana i które przemycam gdzie tylko się da :)
Nie mogę również pominąć firmy Laserowe Love, od której pochodzą przepiękne tekturki. Jestem zauroczona nie tylko bogactwem ich wzorów, ale również i łatwością składania poszczególnych elementów, przerobiłam już kilka firm i nie wszystkich produkty są tak mało skomplikowane.







Użyte materiały ze sklepu:

 
  
 
 

Nie wiem czemu, ale ostatnio zauważyłam, że zdjęcia wstawiane przez blogera bardzo tracą na jakości. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, wszystkie moje zdjęcia są bowiem ściągane na komputer przez kabel.
Zastanawiam się, czy wy również macie ten sam problem, co ja, a jeśli tak może udało się Wam go jakość rozwiązać?

Pozdrawiam serdecznie







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz