niedziela, 11 lipca 2021

Needle & Wool gościnnie

 Dzień dobry!


Zapraszamy Was dzisiaj na spotkanie z Needle & Wool, czyli Weroniką, która wygrała nasze 67 wyzwanie "Zwierzyniec".
Zwycięską pracę możecie zobaczyć TUTAJ.

Mam na imię Weronika. Pod nazwą Needle & Wool można mnie znaleźć na Facebooku i Instagramie, prowadzę także blog. 
Od zawsze lubiłam tworzyć. Szyłam małe maskotki, breloczki, rysowałam. Pewnego razu w internecie znalazłam piękne misie. Okazało się, że powstały z wełny czesankowej metodą filcowania na sucho. 

Pierwszą figurkę stworzyłam w 2014 r. Był to granatowy miś. 
Pokochałam filcowanie i od tego momentu rozwijam w sobie tę pasję. 

Filcowanie na sucho polega na kształtowaniu elementów przez ubijanie wełny czesankowej specjalną igłą z zadziorkami. 
Jest też odwrotna igła, którą wyciąga się pasma wełny dzięki czemu figurka staje się puszysta.



Labrador wykonany jest z wełny hiszpańskiej w kolorze biszkoptowym.



 Piesek ma ruchomą głowę. Języczek i łapki wykonane są z masy plastycznej Fimo. Posiada różową zawieszkę w kształcie smoczka.




Użyte materiały:
1. Wełna hiszpańska
2. Oczka i nosek
5. Czarna masa plastyczna



Dziękujemy serdecznie za odwiedziny oraz za przygotowanie pięknej pracy.
Zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.

Przypominamy również o trwającym #70 wyzwaniu "Wyruszamy w podróż",
do którego serdecznie zapraszamy!

1 komentarz:

  1. Polecam wam sklep https://www.pakamera.pl tutaj jest wiele rzeczy. Ubrania damskie męskie, rzeczy dla dzieci. Fajne dodatki i akcesoria modowe. Polecam bo fajne i atrakcyjne oferty.

    OdpowiedzUsuń