piątek, 30 lipca 2021

Rocznicowa kopertówka z zakładką

 Witajcie,

w tym tygodniu na naszym blogu króluje kolor NIEBIESKI. Tak się fajnie złożyło, że w ostatnim czasie miałam trochę czasu i wzięłam się za "dzierganie" kwiatów z pianki oraz papieru czerpanego. Jedne z tych kwiatów wyglądają tak...



... czyli idealnie nadają się do mojej dzisiejszej inspiracji - kartki rocznicowej z zakładką. Nawet nie wiecie ile razy podchodziłam do jedwabnej pianki i próbowałam ją ogarnąć. Ciągle się rwała, a ja za każdym razem zirytowana rzucałam ją w kąt. Tym razem udało się poskromić złośnicę, a efekt jak sami widzicie jest bardzo fajny.

W roli głównej oczywiście moje ukochane papiery firmy ScrapAndMe z kolekcji Days Flowers, które idealnie wkomponowały się z moimi kwiatkami.




 

Użyte materiały

 
 

 

Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz