wtorek, 2 lutego 2016

Dobry stempel do tła - przedstawiam mojego aktualnego faworyta

Witajcie mili tuzaglądacze!

Rzućcie okiem na mój dzisiejszy wpis do art journala w temacie "okołowalentynkowym".


Zapewne nie wszyscy używacie stempli w swoich pracach, a z tych którzy je lubią pewnie jakaś część używa tylko stempli z napisami. Jest jednak spore grono osób, które lubią ozdabiać tła swoich prac i poszukują ciekawych wzorów.

Ja do tego grona należę i spośród wszystkich scrapowych przydasi zawsze chętnie przygarniam ciekawe stemple do ozdabiania tła. 
Przeczesując półki naszego sklepu natrafiłam na taki rarytas i natychmiast się nim zaopiekowałam:


Stempel akrylowy marki Prima - Backstage Moulin Rouge

Nieduży; 7,5 cm x 6,5 cm, ale nie ma to większego znaczenia ponieważ wzór jest symetryczny i powtarzalny.
Urzekł mnie jego wzór - bardzo delikatny, koronkowy.


W dziale
STEMPLOWANIE
 
znajdziecie nie tylko stemple akrylowe i gumowe, ale też tusze i wszelkie akcesoria związane ze stemplowaniem.


Do wykonania projektu użyłam materiałów dostępnych w sklepie:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz