poniedziałek, 22 lutego 2016

Kartka dla dentysty


Witajcie moi drodzy.
Dziś wyjątkowo w zastępstwie za Peninę będę inspirować dla Was ja. Małgosi pracę będziecie mogli zobaczyć oczywiście w piątek. Zapraszam :)
Stanęłam przed nie lada wyzwaniem. Musiałam wykonać kartkę dla dentysty. Pomysłów w głowie multum. Ale jak wybrać ten jeden najlepszy?! Pomyślałam, że najlepiej będzie jeśli zamieszczę gdzieś motyw zęba, bo on chyba najbardziej kojarzy się mi z dentystą. Jak pomyślałam tak zrobiłam. Jak już miałam motyw, wszystko ułożyło  się w całość.
Na bazę wykorzystałam papier kraftowy firmy Paka Maka. Bardzo go lubię ze względu na jego dwustronność. Kraftową stronę daję na zewnątrz a białą do środka, dzięki czemu moje prace są eleganckie i estetyczne. Można bez problemu wkleić życzenia i bardzo ładnie to wygląda. Jego gramatura również przemawia na plus - prace są sztywne i się nie wyginają.



Ponieważ mamy tydzień z maską pomyślałam, że fajnie by było na tym zębie odbić kilka serduszek różnej wielkości. Świetnie się tu sprawdziła maska Latarni Morskiej.


Odbite serduszka oraz brzegi papieru potraktowałam tuszem DISTRESS.

http://www.odadozet.sklep.pl/pl/p/DISTRESS-INK-MINI-PAD-KIT-3-zestaw-3/2578

Co przyniosło mi następujący efekt....



Oczywiście w mojej pracy nie mogło zabraknąć papieru jednej z moich ulubionych marek  UHK Gallery - Celebration - August :)

http://www.odadozet.sklep.pl/pl/p/Papier-UHK-30x30-CELEBRATION-AUGUST-SIERPIEN/4047


W końcu też na sklepowych pólkach pojawiły się pompony w bardzo szerokiej gamie kolorystycznej.
Strasznie je ostatnio polubiłam i często przemycam je do swych prac ;)

http://www.odadozet.sklep.pl/pl/p/Tasma-pomponikowa-Pomponiki-1mb-KOSC-SLONIOWA/6211


Mam nadzieję, że podołałam postawionemu mi wyzwaniu i wyszłam z opresji obronną ręką ;)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia.
MargoLa

 


6 komentarzy:

  1. Powiem tak u mnie przed dentystą właśnie identyczny motyw stoi:) Powiem tak na bank się ucieszy :)Pompony ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no tak ... mnie też czeka wizyta u dentysty... strach się bać po prostu :p

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Super te kartki, naprawdę z pomysłem. Dobrego dentyście w podziękowaniu można taką podarować. A właśnie świetni specjaliści są w https://www.dentystagdynia.pl/ i do takiego gabinetu nawet dzieci z chęcią chodzą. Muszę przyznać, że szeroki wachlarz usług w tym gabinecie, od leczenia, po implanty, dobrze rozwinięta chirurgia stomatologiczna. Już jak się wchodzi do tego gabinetu, to człowiek jest pozytywnie nastawiony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wizyta u dentysty to klucz do zdrowego uśmiechu. Profesjonalna opieka, indywidualne podejście i nowoczesne metody leczenia sprawiają, że dbanie o zęby staje się komfortowe i skuteczne. https://ochotanausmiech.pl/czym-jest-odbudowa-zeba-metody-i-cena/

    OdpowiedzUsuń