środa, 17 lutego 2016

Z motylem!

Hej!
Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam kartkę bez okazji.
Kwiecistą, tak, jak najbardziej lubię.
Choć nie ukrywam, że kompozycje kwiatowe nadal nastręczają mi trochę kłopotów :)

Użyłam moich ukochanych UHK-ów, a główną ozdobą jest motyl.
Również jeden z moich ulubionych elementów.
Kwiaty i liście potuszowałam, żeby mi kolorystycznie pasowały.
I tak z białych czy lekko cieniowanych, wyszły mi fajnie fioletowe :)
Co do zdjęć, to nigdy nie mogę się zdecydować, które pokazać.









W pracy wykorzystałam:



 

Pozdrawiam Was ciepło,
Art Soul.

4 komentarze:

  1. O matko ...czuje się zaczarowana :)Wykrojnik czadowy....w głowie chce go mieć :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny projekt i ten fiolet obłędny;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie mi miło! am się podoba! Prawda, wykrojniki są fantastyczne, jest wiele wzorów i warto zainwestować, tym bardziej, że u nas najtańsze :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń