czwartek, 21 września 2017

Kolorowa kartka na ślub w pudełku

Witajcie,
dziś tak trochę nietypowo bo w czwartek, ale zapraszam Was na moją inspirację ;o)
W czwartki zazwyczaj spotykacie Yume Art ze swoją inspiracją. 
W ramach wyjątku dzisiaj ja prezentuję swoją pracę ;o)
W tym tygodniu "na tapecie" mamy papiery firmy Galeria Papieru.
We wtorkowej inspiracji prezentowałam czekoladowniki dla nauczycieli.
Dziś tematyka zupełnie inna - kartka na ślub w pudełku.
Do tego zestawu wybrałam bardzo kolorowe papiery z kolekcji Zaginione witraże.
Powstała bardzo energetyczna kartka - to tak na przekór tego co za oknem ;o)
Na kartce oprócz kompozycji kwiatowej powycinanej z papierów z wybranej przeze mnie kolekcji 
pojawiły się również tekturki egoCRAFT.pl.
Całość pozłociłam złotą metaliczną farbą akrylową.






W swojej pracy wykorzystałam następujące produkty ze sklepu:
 
Pozdrawiam twórczo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz