piątek, 15 września 2017

Romantyczna kartka ślubna


Witajcie.
W tym tygodniu mam dla Was bardzo romantyczną i elegancką kartkę ślubną.
Karteczka została przygotowana na kraftowej bazie Studio 75.      W zasadzie to od dłuższego już czasu korzystam z gotowych baz tej firmy zarówno białych jak i kraftowych i jestem bardzo zadowolona. Nie łamią się na zgięciach i są sztywne. Nic więcej chyba do szczęścia nie jest nam potrzebne ;)



Skoro pokazuję Wam dzisiaj kartkę ślubną to nie mogło na niej zabraknąć tekturek ego.Craft Po raz kolejny padło na zakochane ptaszki. Jestem w tych tekturkach zauroczona, świetnie sprawdzają się zarówno przy kartkach jak i pudełkach oraz innego rodzaju inspiracjach. Można je ubrać w welon czy kokardę, zmediować, pociągnąć tuszem, bądź też zostawić bez obróbki. W każdej postaci wyglądają pięknie. Całość wykańcza ażurowa ramka również tej samej firmy.




W tym tygodniu pracujemy z wykrojnikami Craft Passion. Tym razem sięgnęłam po wygrane przeze mnie w jednym z candy listki truskawki. I nic nie szkodzi, że sezon truskawek dawno się już skończył, wykrojnik ten jest bardzo uniwersalny i pasuje do każdej pogody czy pory roku.



Całość domyka kompozycja kwiatowa, na którą składają się oczywiście róże i różyczki WOC.



W tym tygodniu co prawda nowości mamy niewiele, ale mogę Wam zdradzić, że wkrótce na naszych półkach zagoszczą dwie nowe marki papierów. Trzymajcie kciuki, by pojawiły się one jak najszybciej, bo jest na co czekać ;)

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz