piątek, 29 września 2017

Ślubny carding box


Witajcie.
Ten tydzień jest dla nas smutny, żegnamy się bowiem z naszymi trzema koleżankami z DT.
To był wspaniały czas. Dziękuję dziewczyny za wsparcie i wspólne pogaduchy. Za pomoc i cierpliwość. Mam nadzieję, że nasze kontakty się nie urwą. Kto wie?! Może kiedyś będzie nam dane spotkać się w realu ;)
Dzisiaj przygotowałam dla Was carding box ślubny. Jest to forma  rzadko przeze mnie używana, ale jak już się pojawia, jest szaleństwo warstw, kolorów i dodatków.
Do jego wykonania wykorzystałam papiery UHK Gallery, które towarzyszą mi ostatnio niemal przy każdej pracy.
Całość utrzymuje się w tonacji delikatnego różu, który przełamałam miętą i fuksją.





Nie mogło też zabraknąć wielu dodatków dostępnych w naszym sklepie oraz najnowszych tekturek ego.Craft, które jak zapewne sami widzicie grają pierwsze skrzypce.













W tym tygodniu na naszych półkach pojawiło się mnóstwo NOWOŚCI. Stemple, tekturki, papiery i wykrojniki to tylko niektóre z nich. Zapraszam więc do naszego sklepu ;)
Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz