niedziela, 21 kwietnia 2019

eMKa gościnnie

Witajcie w świąteczne popołudnie!

Dzisiaj w większości domów świętuje się Zmartwychwstanie Jezusa.
W sporej ich części zasiedliście do świątecznego stołu wraz z zaproszonymi gośćmi.
My również zaprosiliśmy na dzisiejszy dzień gościa :)

Powitajcie Magdę, która wygrała nasze #41 wyzwanie "Prosto w serce".

Cześć.
Mam na imię Magda - w blogowym świecie eMKa.
Znajdziecie mnie na blogu http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/ .
Bardzo miło mi po raz kolejny gościć na blogu Od A do Zet :)
Znacie mnie z mediowych projektów, ale też i z kartek.
Ty razem, gościć na Waszym blogu, przypadło mi w okresie Wielkanocnym.
Postanowiłam więc przygotować mediowe jajo w nietypowych kolorach,
a na dodatek w tylko dwóch kolorach – czarnym i złotym.

Bazę i tekturki pokryłam czarnym gesso, nałożyłam wzór przez maskę zrobioną wykrojnikiem, a następnie dodałam im złotego blasku przy pomocy wosku, folii do złoceń oraz pudrów do embossingu.





Mam nadzieję, że podoba Wam się takie jajo?

Dziękuję za gościnę, pozdrawiam.
eMKa


Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.

Wszystkim przypominamy, że jeszcze do 23:55 możecie zgłaszać swoje prace na nasze #43 wyzwanie "Kwiecień plecień".
ZAPRASZAMY!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz