poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Kartka wielkanocna oraz życzenia

Wielkanocna kartka w stylu eko 

inspiracja i życzenia wielkanocne


Witajcie moi drodzy:)
Już za chwilę Święta Wielkanocne. Na to spotkanie, tuż przed Świętami przygotowałam dla Was kartkę na bazie kraft w stylu eko. Wykorzystałam także papier akwarelowy, dratwę i tekturki.
Karteczka jest bardzo skromna, ale takie właśnie kartki mają swój niepowtarzalny urok:)



Chciałam Wam dzisiaj także złożyć świąteczne życzenia:

Moi drodzy! Na radosne Święta Zmartwychwstania Pana Naszego Jezusa Chrystusa życzę Wam, by Jego blask zwyciężający śmierć rozjaśniał wszelkie cienie Waszego życia i prowadził ku wiecznej radości. Alleluja!!!







 Tą karteczką pragnę Was także zachęcić do udziału w naszym kwietniowym wyzwaniu.



Jako wymagany pleciony element wykorzystałam splecioną dratwę :)

Pozdrawiam Was ciepło:)


Ze sklepu Od A do Zet wykorzystałam:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz