sobota, 21 grudnia 2019

Ania Soprano #26

Cześć!
Chciałabym dzisiaj Wam pokazać jak robi się ciekawe tła tuszami alkoholowymi. Do mojej prezentacji użyłam dopełniaczy do markerów COPIC.
Bazą jest papier yupo lub lava paper.
Do pierwszego rozprowadzenia oraz efektów użyłam alkoholu 90 procentowego.
Do foliowania użyłam Thermoweb foil, ale zapewne inne folie także się by sprawdziły :)

Pierwszy krok - yupo,  tusz i alkohol:

 

Efekt końcowy:

Podoba się Wam?

Zapraszam na krótkie wideo z wykonywania władnie tych teł:





Najlepsze markery dostępne na rynku COPIC możecie kupić w sklepie Od A do Zet od ręki lub na zamówienie. Także dopełniacze! Wystarczy napisać do sklepu :)


Przykłady kartek z użyciem tych teł:









Podoba się Wam efekt tej pracy?
Piszcie w komentarzach :)

Zapraszam także na mój blog:
https://aniapapercraft.blogspot.com/


Pozdrawiam cieplutko,
Ania






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz