poniedziałek, 23 sierpnia 2021

narzędzia

  

Dzień dobry.

Dziś będzie o ulubionych narzędziach. Muszę przyznać, że jest ich kilka poza niezbędnymi nożyczkami i klejem.

Jako pierwsza GILOTYNA. W sklepie znajdziecie duży wybór gilotyn- TU. Ja mam gilotynę, która pozwala mi przycinać arkusze 30x30. Nie wyobrażam już sobie tworzenia bez golotyny, mimo iż zaczynałam ze zwykłym nożykiem do tapet i matą. Oczywiście nadal są pod ręką, ale już w użyciu nieco mniej niż kiedyś. Kolejnym plusem gilotyny jest brak konieczności wymiany ostrzy. :)

Drugim ulubionym narzędziem, po które sięgam to TABLICA DO BIGOWANIA.

Na samym początku korzystałam z małej tablicy do bigowania. Bardzo długo zastanawiałam się nad zakupem dużej i był to strzał w dziesiątkę. Na małej często uciekały mi linie przy większych projektach, tu tego problemu  nie ma. Duża tablica jest idealna!

Trzecim narzędziem, które uwielbiam jest maszynka SIZZIX BIG SHOT. 


Jest to pierwszy z moich większych zakupów, ale używam go bardzo często. Niemal każda moja kartka ma jakiś element wycinany przy pomocy wykrojnika, więc maszynka była koniecznością od której jestem uzależniona :D

Do zobaczenia :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz