środa, 4 sierpnia 2021

Słodziaczna kartka bodziak

 Cześć! Tu Ula Piątkowska ze Scrapu-Craft.

Czy kolor czerwony pasuje do prac dziecięcych? Ja nie widzę w tym problemu!

W najnowszej kolekcji Woodland Friends od Craft O'Clock znajdziecie sporo pięknych, czerwonych dodatków. Szczególnie spodobał mi się arkusz w czerwone różyczki. Zestawiłam go z białym, koronkowym arkuszem od Lemoncraft, który stonował pracę i pozwolił mi na użycie mocno intensywnych, czerwonych kwiatów. Kompozycję uzupełniłam elementami z zestawu dodatków do wycinania do tej samej kolekcji. Zestaw przepełniony jest ślicznymi kwiatkami, listkami i przesłodkimi zwierzakami, pasującymi do kolekcji.

Całość złożyła się na uroczą kartkę bodziak, idealną na urodziny małej dziewczynki.




Ze sklepu użyłam między innymi:





Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz