poniedziałek, 25 lipca 2016

Kartka ślubna w bieli

Witajcie.
Jakoś tak ostatnio wyszło, że przychodzę do Was po raz kolejny w zastępstwie ;)
Tym razem zastępuję Małgosię, ale nie martwcie się! Ona będzie inspirowała Was w piątek.
Ot taka mała zamiana powstała ;)
Jako, że dziś jest poniedziałek mam zaszczyt rozpocząć tydzień z produktem.
Tym razem walczymy z masami plastycznymi i foremkami.
Przygotowałam dla Was kartkę ślubną w bieli z dodatkiem różu i z ogromnym kwiatem z foamiranu.
No cóż dużo osób je ostatnio klei, kleję więc i ja ;)



Baza ma kartkę została wycięta z wykrojnika Crealies i choć jego cena nie należy do niskich śmiało mogę powiedzieć, że wart był inwestycji. Nie dość, że posiada bardzo zgrabny kształt to na dodatek tnie jak brzytwa.




Może moja ramka z masy plastycznej nie rzuca się w oczy i nie jest wyeksponowana jakoś tak za specjalnie, ale idealnie wpasowała się w kompozycję i świetnie się prezentuje w całej swej okazałości. Do odlewu użyłam masy plastycznej Marthy Stweard .



Dziś też poszalałam i wykonałam ogromnego kwiatka z pianki. Poszło nawet dość sprawnie. Raz,dwa, trzy i po sprawie ;) Zarówno same płatki jak i listki potraktowałam tuszami Latarni Morskiej.







Powiem Wam szczerze, że w pewnym momencie tworzenia karteczki myślałam, że dostanę zawalu. Nie dość, że nigdy nie robiłam całej w bieli to jeszcze ten kwiat gigant :p
Ze sklepu użyłam jeszcze:



Nie mogę się oprzeć pokusie, by nie zaprosić Was do działu NOWOŚCI. Dużo wykrojników i stempli się tam pojawiło, tak więc korzystajcie dopóki nie zniknęły jeszcze z półek :)

Pozdrawiam Was serdecznie
Buziaki MargoLa






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz