środa, 20 lipca 2016

Na niebiesko!

 Hej, hej!

Z placu boju tzn. remontu witam się z Wami ja - Art Soul.

Do tej pory nie zdawałam sobie sprawy z tego, jaką szczęściarą jestem mając dobrą linijkę i nożyk do tapet!
Dlaczego?
Bo na czas remontu moje przydasie zostały schowane do pudeł (tak, tak, pudeł) i nie mam nic pod ręką.
Zero maty, nożyka, linijki, mojego ulubionego ołówka....rzeczy bez których nie mogę się obejść robiąc jakąkolwiek pracę.

Nawet wykrojniki zostały schowane w ciemną dziurę i musiałam wykorzystać laserowe wycinanki listków.
Szczerze mówiąc, nie miałabym odwagi pakować całego mojego dobytku :)
Zajął się tym mój mąż akurat, gdy spałam.
Uznał, że nie będę nic robić i schował wszystko, jak leci....
Na wierzchu zostały przydasie....świąteczne hahhaha

Trzeba sobie jednak radzić i jak widać nawet nie mając żadnych fachowych sprzętów, można zrobić ciekawą pracę.

W roli głównej papier Galerii Papieru i grafika Janet.











W pracy wykorzystałam:

  

 

  


Życzę wszystkim miłego dnia!
I, pamiętajcie,  nigdy nie pozwólcie sobie  schować najważniejszych przydasi :)
Nie wiadomo, co i kiedy będzie potrzebne!


Art Soul

2 komentarze:

  1. Brak wykrojników można znieść, ale brak ołówka ulubionego? Współczuję ;)A karteczka świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten brak ołówka to istny koszmar! Tym bardziej, ze żaden nie leży w mojej dłoni tak idealnie :) ale udalo mi się zrobić pracę! Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba!!!

      Usuń