środa, 27 lipca 2016

Kartka ślubna z gołębiami

Witajcie!
Kolejny dzień z masą plastyczną oraz foremkami przed nami. Dziś zastępuję kolejną Małgosię i po raz kolejny pokarzę Wam karteczkę ślubną.
Tym razem jednak zobaczycie u mnie zupełnie inną kompozycję i dodatki. Przygotowywałam ją w ogromnym pośpiechu z tego, co akurat było na wierzchu. Nie miałam bowiem czasu na szukanie dodatków i kombinowanie. Ale powiem Wam, że tak powstają chyba jedne z lepszych prac, bez kombinowania i dopieszczania.



Tym razem sięgnęłam po papiery z tak zwanej wyższej półki cenowej  firmy Craft & You Design.
Wręcz zakochałam się w arkuszu Weding Garden i nie mogłam się doczekać kiedy będę miała okazję go użyć.




Dziś też bardziej widoczne na mojej pracy są odlewy z masy plastycznej.
Wkomponowały się one bowiem świetnie w kompozycję kwiatową, Wszystko jest więc lekkie i bardzo eleganckie.





W końcu też udało mi się użyć wykrojnika marki Sizix, na którego nie miałam ostatnio pomysłu. Niezawodne też stały się serduszka ze Snip Art. Warto w tym miejscu wspomnieć, że mamy uzupełnienia stanów magazynowych tekturek tej firmy.








Dodatkowo ze sklepu użyłam jeszcze:





Ciekawa jestem, która kartka przypadła Wam bardziej do gustu?!
Czy ta dzisiejsza, czy poniedziałkowa z kwiatem z foamiranu.

Pozdrawiam Was serdecznie.
Buziaki MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz