piątek, 22 lipca 2016

Urodzinowy exploding box z shaker boxem


Witajcie.
Dzisiaj będzie u nas bardzo wesoło i kolorowo. Będą kwiaty i pompony oraz urocze i słodkie tekturki. Moja dzisiejsza inspiracja dla Was była dla mnie mega wyzwaniem. Wymyśliłam sobie bowiem, że zrobię sobie na wieczku pudelka shaker boxa ;) Już od bardzo dawna podobają mi się prace z użyciem tej techniki. Nigdy jednak nie było okazji żeby zrobić coś w tym stylu - zawsze ta technika wydawała mi się mega trudna. Tym razem postanowiłam, że zrobię shaker boxa i tak też uczyniłam. Mało tego poszło mega sprawnie. Na pewno zrobię go jeszcze nie raz ;) Użyłam tutaj grafiki Janet.




W tym tygodniu postawiłam na papiery firmy Crfat & Design oraz Galerii Papieru i połączyłam cudownie pastelowe błękity z bardzo soczystą zielenią. Tło pod tekturki zaś wykonałam z pasków, które dostaję w ogromnej ilości w gratisie przy zakupach :)









W centrum pudełeczka znajduje się malutkie pudełko na łańcuszek. Jako, że solenizantka jest czirliderką obkleiłam jego wieczko taśmą z pomponami ;) Na wierzchu zaś przykleiłam 
grafikę z najnowszej kolekcji Studio75 . Niezastąpione stały się również tekturki, które coraz częściej pojawiają się w moich pracach.





W tym tygodniu pracujemy pod patronem kwiatów. Nie mogło więc zabraknąć u mnie kwiatuszków WOC, w których zakochałam się i których nie mogę przestać używać.



Dodatkowo ze sklepu użyłam...




Na koniec zapraszam Was do działu NOWOŚCI oj trochę się tam zadziało. Mało tego wkrótce też będą uzupełnienia tekturek Snip Art, na które ja osobiście czekam z niecierpliwością ;)

Buziaki MargoLa


1 komentarz:

  1. Do tej pory shaker box kojarzył mi sie z zimą i dziećmi. Teraz już wiem, że świetnie komponuje się i z innymi okazjami! Super pudełko!

    OdpowiedzUsuń