wtorek, 29 listopada 2016

GRUDNIOWNIK na piękne przedświąteczne i świąteczne wspomnienia

Witajcie,
dziś wtorek, więc zapraszam na moją inspirację na blogu odAdoZet.

W tym tygodniu na blogu królują m.in. die-cuty, chipboardy 
czyli wycięte elementy papierowe.
W związku z tym, że za kilka dni już grudzień to przygotowałam GRUDNIOWNIK :o)
Okładki skromne, bez przepychu, proste, czarne 
z odrobiną szarości, srebra i z ośnieżonymi brzegami. 
Wnętrze już takie bardziej kolorowe.
Znalazło się w nim mnóstwo przeróżnych elementów.
Mój grudniownik gotowy na grudzień :o)
Mam nadzieję, że z końcem przyszłego miesiąca zostanie zapełniony po brzegi.
A Wy macie już gotowe swoje grudniowniki? 
Pochwalcie się nimi w komentarzach - z miłą chęcią zajrzę do Was ;o)







W swojej pracy wykorzystałam następujące produkty ze sklepu:
Pozdrawiam twórczo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz