poniedziałek, 21 listopada 2016

Urodzinowo dla żony

Kochani, czasami jest tak, że musicie, no po prostu musicie coś zrobić, ja tak miałam przy tej pracy :) Pomysł narodził się natychmiast i... natychmiast został zrealizowany.

Moja dzisiejsza inspiracja to mediowa kartka od męża dla żony :)
Dodam, że od bardzo fajnego męża dla bardzo fajnej żony, więc dodawać nie muszę, że z wielką przyjemnością wykonałam tę kartkę. Sporo różnych składników jest  w tej całej mediowej mieszance, ale mam nadzieję, że wszystko razem fajnie się zgrało.
Papiery 13arts, mikrokulki, kamyczki dekoracyne, brokat, gesso, tusz, akwarele, drewienka, kwiatki...







Z naszego sklepu wykorzystałam

        

Myślę, że kartka sprawiła niespodziankę i radość obdarowanej, szczególnie, gdy mąż wpisał piękne życzenia :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz