piątek, 28 kwietnia 2017

Kartka na Chrzest Święty z aniołkiem


Witajcie.
W tym tygodniu pracujemy na produktach firmy egoCRAFT.pl. Firma ta zagościła w naszym sklepie stosunkowo niedawno, pomimo to zdążyłam podbić już Wasze serca i wielu z Was korzysta już z jej tekturek.
W zasadzie na dzisiaj planowałam troszkę inną pracę, chciałam wykonać boxa, niestety nie wystarczyło mi czasu by go dokończyć, zobaczycie go więc przy innej okazji. 

Tym razem musicie się zadowolić kartką, którą przygotowałam z okazji Chrztu Świętego małego Filipa. Całość utrzymana jest w tonacji błękitno - beżowej przez co kartka jest bardzo delikatna i skromna.


Aniołka umieściłam na pięknej  ramce z kolekcji Majestic dreams, której wzór jest niepowtarzalny i stanowi świetne tło pod napisy i obrazki.






Przepiękny stempelek pochodzi od Joli Góry. Kochana bardzo Ci dziękuję za możliwość skorzystania.

Na naszych półkach właśnie zagościła najnowsza kolekcja Galerii Papieru W CIENIU KSIĘŻYCA oraz tekturki egoCraft. Zapraszam zatem nie tylko na zakupy, ale również zachęcam Was do odpoczynku i relaksacyjnego tworzenia prac ;)

Pozdrawiam MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz