niedziela, 23 kwietnia 2017

Yume Art gościnnie

Kochani

Witam Was wraz z zaproszonym gościem.
Jak zapewne pamiętacie ostatnie nasze wyzwanie "Coś dla faceta"
wygrała Yume Art, i to właśnie Ją dzisiaj gościmy.


Witajcie!
Jestem Zuzia, w świecie blogowym "Yume Art".
Swojego bloga ayumeart.blogspot.com prowadzę od maja 2015. 
Wydaje mi się, że dość ciężko byłoby mi określić mój styl. 
Lubię tworzyć prace warstwowe, pełne dodatków, delikatne i jasne, 
ale uwielbiam też eksperymentować ze stylami i technikami. 
Od jakiegoś czasu uwielbiam też tworzyć prace 3d.


Praca, którą dla Was stworzyłam to okładka do mojego art journala. 



Po raz pierwszy próbowałam stworzyć efekt metalu dzięki farbom metalicznym. 


Oprócz tego wykorzystałam w tle trybiki z wykrojników, które pokryłam taśmą aluminiową. Dodałam napis stworzony również przy pomocy wykrojników i tekturki- trybiki od I Kropki. 




Całość pokryłam farbami metalicznymi:
złotą, białym złotem i delikatnie zielonkawą.




Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga
 Yume Art


Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.


Przypominamy również o kończącym się dzisiaj wyzwaniu - Z JAJEM.
Na Wasze prace czekamy do 23.55



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz