piątek, 21 kwietnia 2017

Mediowa ramka na zdjęcia


Witajcie.
Dzisiaj przygotowałam dla Was ramkę na zdjęcia, która powstała tak na prawdę z niczego.
Samo obramowanie to nic innego jak niepotrzebne drewniane opakowanie po klockach moich dzieci, jedynie baza MDF  z napisem "Love" została zakupiona w  naszym sklepie.
Tą i inne przedmioty do zdobienia znajdziecie TUTAJ.
Początkowo całość miała wyglądać zupełnie inaczej, miało być inne ułożenie, a kolorystyka miała podchodzić w bardziej "słodką".
W sumie to moja pierwsza taka "większa" przygoda z decupagem, dotąd ozdabiałam wyłącznie metalowe puszki po groszku czy kukurydzy. Zdaję sobie więc też sprawę z tego, że mam dużo niedociągnięć i braków, ale jak na pierwszy raz wyszło na prawdę fajnie. Powiem inaczej - nie będę się wstydziła powiesić wykonanej przeze mnie ramki na ścianie ;) A to już jest coś.






Podejrzewam, że gdyby nie to, że w tym tygodniu musimy pracować na farbach, z braku czasu i motywacji na pewno w najbliższym czasie nie zabrałabym się za zdobienie metodą decupage. Cieszę się więc, że szefowa "rzuca" nam takie tematy, podnosi tym samym poprzeczkę sprawiając, że sięgamy po inne, mniej znane nam techniki.
Kto wie, może się zaprzyjaźnię kiedyś z decupagem  i w końcu wyjdzie mi coś "profesjonalnego" ? ;)
Dzisiaj sięgnęłam po produkty firmy Pentart, z którymi dość dobrze mi się pracuje. W celu uzyskania odpowiedniego koloru bazowałam się głównie na 3 kolorach farb: białym, czarnym oraz różowym, które zmieszane ze sobą w odpowiednich proporcjach dały mi oczekiwany kolor.








A tak wygląda ramka na ścianie naszej sypialni :)
Przepraszam za słabej jakości zdjęcie, ale ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza więc nie ma za bardzo jak zrobić fajnej foty.



Z naszego sklepu użyłam jeszcze serwetki, gesso oraz pędzelki. Czyli w sumie wszystko "Od A do Zet" ;) 





Na koniec standardowo zapraszam Was do działu NOWOŚCI, gdzie znajdziecie wiele fajnych wykrojnikówm CreAlies, przepiękne papiery StudioLight i tu możecie mi uwierzyć na słowo, gdyż posiadam je w swojej kolekcji - są mega, a zdjęcia nie oddają ich uroku ;)

Do zobaczenia za tydzień MargoLa


1 komentarz: