poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Prowansja...

... to marzenie wielu. Ja wreszcie sięgnęłam po UHK-ową nowość.
I wiem, że nie ostatni raz :)
Tym razem kartka z okazji rocznicy ślubu. 
Dodatkowo na pracy pojawiają się farby akrylowe. Sami doskonale wiecie, że wybór tych farb jest praktycznie nieograniczony. Ja używam ich przede wszystkim do malowania większych powierzchni, oczywiście jeśli zdarzy mi się zrobić coś w technice decoupage i  sprawdzają się znakomicie.
Na kartce farby widoczne są najlepiej na sercu i cyferkach.
Oprócz białej zdecydowałam się na metaliczną w kolorze białego złota... kolor idealny, jakby dedykowany tej kolekcji - pięknie połyskliwy i zielonkawy.


Tekturowe serce pokryłam klejem i posypałam szklanym brokatem - powstały fajne nierówności, następnie nierówno pomalowałam je metaliczną akrylówką, a sam brzeg dodatkowo białą, którą posypałam jeszcze drobnym białym brokatem.



Filigrankowe cyfry również pomalowałam metaliczną akrylówką.


Co znajdziecie w naszym sklepie?


          

Mokrego poniedziałku :)


2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Moje też :) na razie zachorowałam na tę kolekcję, prace same się robią :)

      Usuń