piątek, 14 kwietnia 2017

Stroik wielkanocny na korze


Witajcie kochani.
W zeszłym tygodniu z powodu braku internetu się nie widzieliśmy, ale co zrobić?
Czasami tak bywa.
W tym tygodniu inspirujemy dla Was pracami Wielkanocnymi.
A ja po raz kolejny przygotowałam stroik. Tym razem został on wykonany na bazie kory i mchu.
Nie wiem, co mi strzeliło do głowy, ale jak tylko zobaczyłam tą korę od razu wiedziałam, że musi być stroik i nawet nie wyobrażacie sobie ile się nakombinowałam, żeby całość miała ręce i nogi.
Zdaję sobie jednak sprawę z tego, że czasowo jesteśmy ograniczeni, gdyż święta  i te sprawy związane z nimi wypełniają nam każdą wolną chwilę więc nie będę się za bardzo rozpisywała, tylko od razu przechodzę do zdjęć.





W sumie to całość została wykonana z tego, co akurat znalazło się pod ręką. Jest też sporo materiałów z naszego sklepu, jajka, tulipany, sznurek lniany, pianka, pręciki, klej na gorąco.





Nie będę dzisiaj już wymieniała, co mamy w NOWOŚCIACH, a jest tego całkiem sporo. Kto chce zobaczyć zapraszam na stronę sklepu ;)

Chciałabym za to złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia. Niech czas wielkanocny utrzyma nasze marzenia w mocy i sprawi, by wszystkie życzenia okazały się do spełnienia i aby nie zabrakło nam wzajemnej życzliwości. Abyśmy przez życie kroczyli w ludzkiej godności, a symbol boskiego odrodzenia był i będzie dla nas celem do spełnienia. 
Wesołych świąt!  MargoLa





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz