wtorek, 16 maja 2017

Męska kartka na urodziny

Witajcie,
dziś wtorek, więc zapraszam na moją inspirację ;o)
W tym tygodniu pracujemy z blokami kreatywnymi.
Pracowaliście kiedyś z czymś takim?
Ja przyznaję bez bicia, że pierwszy raz  i gdyby nie tygodniowa inspiracja 
na blogu od A do Zet to pewnie nadal bym po nie nie sięgnęła ;o)
Cieszę się, że dzięki tym inspiracjom jestem zmuszona aby sięgnąć po coś nowego, 
bo dzięki temu mam okazję poznać nowe rzeczy :o)
Mając pierwszy raz blok kreatywny w ręce zastanawiałam się co z nim zrobić.
Najłatwiej bez kombinowania byłoby skorzystać z propozycji producenta 
i przygotować kartkę wg gotowego wzoru.
Ale co w tym fajnego? Robić coś według instrukcji. 
Nie wiem jak wy, ale ja nie przepadam za takimi rozwiązaniami.
Same elementy z bloku bardzo mi się spodobały 
i postanowiłam "przerobić" je po swojemu.
Zobaczcie jaka fajna męska kartka powstała :o)



W swojej pracy wykorzystałam następujące produkty ze sklepu:
  
Pozdrawiam twórczo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz